قسمتی از اسلایدها مفهوم مدریت مدیریت به فرایند انجام فعالیت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط دیگر افراد اشاره می کند. این فرایند، وظایف یا فعالیت های برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل را دربر می گیرد. مديريت تغيير و نوآوري شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه کارشان بوجود آورند. هر چند هميشه ايجاد و انجام تغيير و تحول، پارهاي از کار مديران بوده است ولي در سالهاي اخير بر شدت آن افزوده شده است. در اينجا علت آن را بررسي خواهيم کرد. نيروهاي بيروني نياز به تغيير را پديد ميآورند •نيروهاي بيروني پديد آورنده تغيير منابع متعددي دارند. در سالهاي اخير، بازار روي شرکتها اثر گذاشته است و علت آن رقابتهاي جديد بوده است. قوانين و مقررات دولتي هم عوامل ايجاد تغيير هستند. •فناوري نيز نياز به تغيير را پديد ميآورد. در نيمه دهه 1990، شبکه جهاني اينترنت وسيلهاي چند بعدي براي ک ...